לקראת בחירות 5? סער: "לא תצליחו לכפות עלינו את נתניהו"

איתי גדסי No Comments on לקראת בחירות 5? סער: "לא תצליחו לכפות עלינו את נתניהו"

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער הבהיר הערב בנאומו כי לא ייתן יד להקמת ממשלת ימין בראשות נתניהו, "אני פועל כמיטב יכולתי כדי שתקום כאן ממשלת שינוי שתחליף את נתניהו חד חלק וברור"

גדעון סער צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת פתיחת יום ההתייעצויות בבית הנשיא מחר (שני) יו"ר "תקווה חדשה" גדעון סער נאם הערב (ראשון) והבהיר כי לא יצטרף לממשלת ימין שמוביל אותה ראה"מ נתניהו, "אני אומר מראש, לא משנה מה יהיו הלחצים ומי יהיו הלוחצים. לא נשנה דבר ממה שהבטחנו לציבור".

על רקע הלחצים להקמת ממשלת ימין אמר סער, "אומרים לנו בואו הקימו ממשלת ימין. אנחנו בעד. בחרו מישהו, אנחנו לא מתערבים. אבל לא תצליחו לכפות עלינו את נתניהו".

סער תקף את אנשי הליכוד וקרא לסילוקו של נתניהו מהתנועה, "אפשר להקים ממשלה כזאת בכמה ימים. וכל אנשי הליכוד שפונים אלינו מהפעילים ועד לשרים שאני יודע בדיוק מה הם חושבים, אתם ששנים לא אמרתם לו שום דבר ולעשות בתנועה כרצונו – לכו ותעשו את הדבר האמיתי והנכון שיכול להציל תנועה שהייתה פעם מפוארת. חסלו את הביביזם לפני שיחסל את הליכוד".

סער הבהיר כי אין מה לדבר על פשרה מול נתניהו, "אני פועל כמיטב יכולתי כדי שתקום כאן ממשלת שינוי שתחליף את נתניהו חד חלק וברור".



0 תגובות